به نام خدا

 

به نام خدا

سلام !

خوش اومدی ! مرسی که وب منو و حرفای منو برای شنیدن انتخاب کردی ! خودش فضیلتیه ! D:

این رو بدونید که حرف های هر کس زادۀ درون هر کسه .

پس لطفا به حرف ها احترام بگذارین .

حرف هایی که در این وب گفته میشه هیچ کودومشون بی دلیل نیست

شاید بیشتر فکر بشه که این یک وب غمگینه ولی من غمی در اون نمی بینم 

پس لطفا افسرده اون رو خطاب نکنید .

و تمام مطالب نوشته شده در اینجا خودم نویسندگی کردم پس اگه کپی می کنین منم فراموش نکنین

مرسی از توجه شما 



[ دو شنبه 30 شهريور 1398 ] [ 14:59 ] [ smoky teen ] [ بازدید : 231 ] [ Comment () ]
Comment
http://net2web.ir/ 2:51 - 1394/9/26/4
من سایت دارم براش مدیر و ناظم میخام.



زیاد وقت لازم نیس بزاری
شما اگ برا بخشهای مختلف سایت ك تو ادامه میگم مدیر جمع کنی اگ فعالیت زیاد هم نكنی مدیر ارشد میكنم یا هرچی خاستی






آدرس سایت اینه
http://net2web.ir


برا 3 مورد زیر نیاز به مدیر و ناظم و... هس:


A-برا بخشای سایت که ایناس :


( هر کدوم از بخشا،زیربخشایی دارن )

ورزشی(بخصوص فوتبال)-موسیقی-مالتی مدیا-گالری عکس-سرگرمی و اس ام اس و جوک و عاشقانه-کامپیوتر-موبایل-دانش ها و اطلاعات عمومی(دارای ریربخشای مختلف)-مذهبی


هر بخشی ی عالمه زیر بخش داره مثلا دانش ها پزشکی و آشپزی و ادبیات و آموزش زبان های خارجی و تاریخ و...داره
بخشا و زیربخشارو دقیقا از صفحه اصلی سایت net2web.irببین






B-بخش وبلاگ هس با امکانات بیشتر مثل لایک زدن به کامنت ها و...!
http://net2web.ir/blogs


و شما مدیر وبلاگ هایی که ایجاد میشه میشی.






C-به کاربران تازه وارد و جدید سایت پیام خوشامدگویی بزنی و راهنمایی کنی
و یا تاپیک تولد کاربران رو اداره کنی





تو سایت عضو شو و هر کدوم از 3قسمت A,B,C خاستی مدیر شی بگو...حداکثر 3ساعت بعد فعالیت اولیه مدیر میکنم

alireza 19:29 - 1394/7/30/4
سلام روی وب خیلی خوب کار کردید
اگه همینطوری ادامه بدین خیلی عالی میشه
پاسخ:مرسی خیلی لطف دارید همه قالبو خودم ساختم :)

s.b 19:15 - 1394/7/21/2
چقدر تغییر کردی!
پاسخ:شما ؟؟!! اسمتون رو به یاد نمیارم !

pooya 9:44 - 1394/7/9/4

اووووووووف عجب آهنگ وبلاگت عالیه
اگه میشه لینک دانلود یا اسم خاننده با اهنگ رو بگو دان کنم


پاسخ: اره خودم عاشقشم .. 
اسم اهنگ : Legendary Lovers از کیتی پری


alireza 12:53 - 1394/7/3/5

سلام من خیلی خوشحال شدم به من سر زدین
وب شما رو کامل دیدم مطالب واقعا جالبی داشت
موفق باشین
به امید دیدار
پاسخ:لطف دارید .بسیار متشکرم خیلی زحمت کشیدید



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: